مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:152024-01-18اقتصادي

 تأمین آب کشاورزی در مازندران از دغدغه های مهم دولت سیزدهم است


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: اجرای طرح های زیرساختی تأمین آب کشاورزی از آب های سطحی یکی از اقدامات ضروری برای رفع مشکل کشاورزان و کمک به افزایش تولید محصولات کشاورزی و باغی است که این مهم به طور جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: اجرای طرح های زیرساختی تأمین آب کشاورزی از آب های سطحی یکی از اقدامات ضروری برای رفع مشکل کشاورزان و کمک به افزایش تولید محصولات کشاورزی و باغی است که این مهم به طور جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، داوود منظور روز پنجشنبه در رامسر و در حاشیه مراسم بهره برداری از سد انحرافی لشتو به خبرنگاران خاطرنشان کرد: بررسی ها و پیگیری ها برای تأمین اعتبار مورد نیاز اجرای این قبیل طرح ها بر اساس اولویت بندی به طور مستمر در حال انجام است و با توجه به جایگاه مازندران در تولید محصولات کشاورزی کشور، توجه ویژه ای به تأمین اعتبار برای اجرای طرح های مهار آب های سطحی و تأمین آب کشاورزی این استان داریم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: سد انحرافی لشتو که امروز به بهره برداری رسید یک نمونه از طرح های زودبازده تأمین آب کشاورزی است که طی 2 سال اخیر و با 370 میلیارد ریال اجرا شده و حدود یک هزار و 300 هکتار از زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تأمین آب کشاورزی در مازندران از دغدغه های مهم دولت سیزدهم است

 تأمین آب کشاورزی در مازندران از دغدغه های مهم دولت سیزدهم است